Световни новини без цензура!
Проучване, поръчано от правителството, установи рискове от пиенето. Насоките на САЩ не включват неговите констатации
Снимка: cnn.com
CNN News | 2026-06-09 | 22:40:15

Проучване, поръчано от правителството, установи рискове от пиенето. Насоките на САЩ не включват неговите констатации

Вижте всички тематики Връзката е копирана! Следвайте

Проучване, поръчано от администрацията на президента Джо Байдън за следствие на вредите за здравето, свързани с алкохола, беше оповестено без значение във вторник, откакто администрацията на президента Доналд Тръмп реши да не включва откритията на откривателите в новите диетични насоки, защото се сблъска с отбиване от страна на алкохолната промишленост и комисия на Конгреса.

Констатациите от изследването, оповестено в Journal of Studies on Alcohol and Drugs, са в сходство с дългогодишни проучвания, като се споделя, че рисковете за здравето се покачват единствено с едно пиво дневно и никакво равнище на алкохол няма предпазен резултат върху смъртността. Дори равнищата, считани за „ умерени “, покачват риска от преждевременна гибел и повече от 200 болести, в това число сърдечни болести и рак, откриха откривателите.

Новото изследване беше един от двата държавни прегледа, предопределени да оказват помощ за информирането на новите диетични насоки. Публикувани по-рано тази година, насоките поучават да се употребява „ по-малко алкохол за по-добро изцяло здраве “. Авторите на без значение оповестеното изследване споделят, че не са дали подробни на практика препоръки за рисковете от пиенето.

Един от чиновниците, участващи в изследването, поръчано от демократическата администрация на Байдън, упрекна републиканската администрация на Тръмп, че е „ пренебрегнала “ проучването – изказване, което администрацията на Тръмп отхвърля.

7 минути четене

Робърт Винсънт, някогашен чиновник по политиката за алкохола в Администрацията за корист с субстанции и психологично здраве, който управлява дългогодишните старания, насочи обвиняванията в публицистична публикация, оповестена дружно с изследването. Винсент беше уволнен предходната година като част от държавно понижаване на силата.

„ Предизвикателствата, пред които е изправена политиката за алкохол през днешния ден, не се коренят в научна неустановеност “, написа Винсент. „ Това, което остава оспорвано, е дали доказателствата ще обезпечат смислена информация за политиката, когато са в спор с комерсиалните ползи. “

Спорът към изследването акцентира все по-напрегнатите връзки сред здравната и научната общественост и администрацията на Тръмп, която сложи под подозрение или подцени дългогодишната просвета в своите политики, уволни голям брой ветерани учени от федералната работна мощ и понижи научните грантове, които съгласно поддръжниците оказват помощ на Съединени американски щати да останат в челните редици на медицинските нововъведения.

Републиканците от промишлеността и Конгреса отхвърлиха проучването

След като откривателите на проучването разгласиха план на отчет предходната година, алкохолната промишленост се активизира против него, стартирайки акции за дискредитиране на работата му. Надзорният комитет на Камарата също разкритикува изследването, публикувайки отчет по-рано тази година, който го назова „ изпълнено с пристрастия “ и упрекна създателите на проучването, че са създали авансово изводи въз основа на предходни проучвания и връзки.

Емили Хилиард, представител на Министерството на здравеопазването и обществените услуги на Съединени американски щати, отхвърли всяка концепция, че изследването не е взето под внимание.

5 минути четене

HHS и Министерството на земеделието на Съединени американски щати „ прегледаха изследването дружно с по-широкия набор от налични научни доказателства и последваха открития развой за създаване на Диетични насоки за американците за интервала 2025–2030 година “, сподели тя. „ Насоките се основават на съвкупността от научни записи, а не на обособен отчет или разбор. “

Винсент сподели пред Асошиейтед прес в изявление, че откривателите са били подробно тествани за спорове и констатациите са научно обосновани. Той сподели, че до момента в който е бил в администрацията на Тръмп, той е бил „ помолен да убие изследването “, само че не го е направил. HHS не отговори незабавно на това изказване.

Констатациите поддържат по-строги рекомендации за банкет на алкохол

Администрацията на Тръмп по-рано тази година разгласява нови диетични насоки, които предлагат потреблението на „ по-малко алкохол за по-добро изцяло здраве “. Изследователите споделиха, че не оспорват този съвет, само че че техните открития поддържат по-подробна и настоятелна рекомендация актуалните възрастни пиячи да употребяват едно пиво или по-малко дневно.

„ Радвам се, че имаха обръщение, което подхожда на нашата просвета, а то е, че по-малко е най-добре “, сподели доктор Тимъти Наими, шеф на Канадския институт за проучване на използването на субстанции към Университета на Виктория и един от създателите на проучването. „ Но даването на информация за количеството на хората е належащо, с цел да се направи в действителност информативна тенденция. “

Проучването се разграничава от другите проучвания, поръчани от държавното управление, с цел да помогне за информирането на диетичните насоки по въпроса, съгласно които умерената приложимост на алкохол е обвързвана с понижен риск от смъртност по всевъзможни аргументи, само че също и с нараснал риск от някои болести.

4 минути четене

Присила Мартинез-Матищик, един от създателите на новото изследване и заместник-научен шеф в Групата за проучване на алкохола към Института за публично здраве, сподели, че тяхното изследване не преглежда смъртността от всички аргументи, а вместо това изследва смъртността, приписвана съответно на алкохола, с цел да се избегнат объркващи фактори.

Martinez-Matyszczyk също се обърна към въпрос, издигнат от админа на центровете за здравна помощ и медицински услуги доктор Мехмет Оз в неговите пояснения на новите насоки: че пиенето е „ обществен лубрикант, който сплотява хората “ и че макар че не пиенето е желано, да бъдеш обществен има изгоди за здравето.

„ Не знам за никакви изследвания, които да разграничават обществения резултат от резултата върху здравето “, сподели тя.

Източник: cnn.com


Свързани новини

Коментари

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!