Световни новини без цензура!
Пушене на плевели и консумиране на годни за THC, свързани с ранно сърдечно заболяване, проучване находки
Снимка: cnn.com
CNN News | 2025-05-28 | 17:10:24

Пушене на плевели и консумиране на годни за THC, свързани с ранно сърдечно заболяване, проучване находки

Вижте всички тематики Връзка копирана! Следвайте

„ Доколкото ми е известно, това е първото изследване, което преглежда въздействието на THC върху съдовата функционалност при хората “, споделя старши създател на проучване Матю Спрингер, професор по медицина в Калифорнийския университет, Сан Франциско.

Свързана публикация

„ Гледаме прозорец в бъдеще, показвайки ранните промени, които могат да обяснят за какво пушенето на марихуана е обвързвана с по -късните сърдечни болести “, сподели Спрингер. „ Изглежда актът на тютюнопушенето и самият THC способстват за тези промени по разнообразни способи. “

„ Установихме, че съдовата функционалност е понижена с 42% при пушачите на марихуана и с 56% при консуматори на THC-адвокатска помощ спрямо не-потребителите “, съобщи в имейл създателят на водещия проучвател доктор Лейла Мохамади, асистент откривател по кардиология в Калифорнийския университет, Сан Франциско.

Изследването демонстрира единствено асоциация, сподели Спрингер. „ Можем единствено да заявим, че потребителите на канабис имат неприятна съдова функционалност, а не че използването на канабис предизвиква неприятна съдова функционалност “, сподели той по имейл.

Констатациите за захранващите с THC яки бяха изненадващи, съобщи доктор Андрю Фрийман, шеф на сърдечно-съдовата предварителна защита и уелнес в националното еврейско здраве в Денвър.

„ Възможно ли е други форми на марихуана - чайове, тинктури, ядливи - може би не са толкоз доброкачествени, колкото в миналото сме мислили? “ - сподели Фрийман, който не взе участие в изследването. „ Нуждаем се от по -големи изследвания, с цел да създадем по -добър извод за тази констатация. “

Риск от развалени кръвоносни съдове

Единичен пласт от ендотелни кафези обрисува всички кръвоносни съдове на тялото. Когато действат вярно, тези профилирани кафези отделят химикали като азотен оксид, които управляват релаксиращия и свиването на канала, като по този метод контролират притока на кръв. Здравите кафези на ендотел също играят роля в растежа на локалните кафези и спомагат за попречване на съсирването на кръвта.

Свързана публикация

Когато ендотелните кафези се възпалят, натрупването на плака може да се усили в артериите с течение на времето, което евентуално предизвиква сърдечни пристъпи, инсулти и сърдечна непълнота. Увреждането на дребните кръвоносни съдове също може да аргументи болест на бъбреците и белите дробове, кома, делириум и деменция.

Проучването обаче не мери плака, тъй че откритията не значат, че кръвоносните съдове сега са блокирани, сподели Спрингер.

„ Съдовете просто не порастват с диаметър в действително време, когато би трябвало да преминат повече кръв, което демонстрира нездравословна съдова стена, която предвещава по -късно сърдечно -съдови болести “, сподели той.

Рискът от инсулт се увеличи с 42%, а рискът от сърдечен удар набъбна с 25%, в случай че канабисът се употребява всекидневно, а рискът се изкачва като броя на дните на приложимост на марихуана, се открива, открива изследването.

Свързана публикация

Използването на марихуана всеки ден може да повдигне риска на човек от коронарна артериална болест с една трета спрямо тези, които в никакъв случай не вземат участие, се открива изследване през февруари 2023 година

Малко пилотно проучване

Изследователите направиха ултразвук върху главната артерия в горната дясна ръка при всеки човек, след което нанесоха извънредно стегнат маншет за кръвно налягане в продължение на пет минути. След като маншетът се в профил, артерията се избавя, с цел да се види какъв брой добре се е разширил или разширил, с цел да се оправи с нараствания поток от кръв, развой, който се нуждае от освобождение на азотен оксид, с цел да се случи.

Увреждането на ендотелните кафези, които контролират дилатацията, е обвързвано с дозата, съгласно изследването. Участниците в изследването, които са употребявали повече марихуана, са имали по -голям риск от увреждане на кръвоносните съдове, които придвижват О2 в органи на организма.

Източник: cnn.com



Свързани новини

Коментари

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!