Само 2 унции от тази маслена закуска биха могли да помогнат за понижаване на холестерола, намаляване на риска от сърдечни заболявания
Ако търсите хрупкава и вкусна закуска, която е чудесна за сърцето ви - тогава имаме някои сладки вести за вас.
Скорошно изследване, оповестено в American Journal of Clinical Nutrition, откри, че разменянето на постоянните ви закуски единствено с шепа от тази известна гайка може да даде подтик на вашето сърдечно -съдово здраве.
12-седмичното изследване включва 138 възрастни, които имат най-малко един рисков фактор за сърдечни заболявания-включително високо кръвно налягане, високи равнища на холестерол, нараснали равнища на кръвна захар или висок ИТМ.