Средиземноморската диета, комбинирана с промените в начина на живот, може да понижи риска от диабет
ястие на средиземноморска диета - в това число доста артикули, пълнозърнести храни и здравословни мазнини - като в същото време прибавя няколко здравословни държания на живот, може да понижи риска от диабет с съвсем една трета.
; ;
„ На процедура, прибавянето на надзор на калориите и физическата интензивност към средиземноморската диета предотвратява към трима от всеки 100 души да развият диабет “, съобщи съавторът Мигел Мартинес-Гонзалес, професор в Университета на Навара в Испания, съобщи в прессъобщение.
.
„ Това е ясна, измерима изгода за публичното здраве. “
„ Ние сме изправени пред световна зараза от диабет “, съавтор Франк Ху, Фредрик Дж. Появител по хранене и епидемиология в Харвардската школа за публично здраве на Хан, сподели.
Диабетът вид 2 е един от най-бързо разрастващите се здравословни положения в света, засягащ близо 16% от възрастните в Съединени американски щати, съгласно Центровете за надзор и предварителна защита на болесттите. Експертите споделят, че елементарни промени в метода на живот могат да оказват помощ за попречване на милиони нови случаи.
Как наподобява диетата
Средиземноморската диета се състои най-вече от следните съставки.
Много плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни Здравословни мазнини, като зехтин и ядки Умерени количества риба, стройни протеини и млечни артикули Малко и без алено месо
Този метод на хранене е обвързван с по -добро здраве на сърцето, усъвършенствана сензитивност към инсулин и понижено инфектиране.
Регистриран диетолог и блогър за храна Лорън Харис-Пинкус, основан в Ню Джърси, по-рано приказва пред Fox News Digital за преимуществата на диетите с пълноценни храни като тази.
„ Богатите на фибри въглехидрати като плодове, зеленчуци, боб/бобови растения, ядки и пълнозърнести храни са потребни за реализиране на задачите на влакната, подкрепяне на здравето на червата и спомагани за попречване на заболявания на метода на живот “, сподели тя.
дизайн на изследването
Проучването прегледа близо 4800 души в Испания, които са били с наднормено тегло или затлъстяване и са изложени на риск от диабет.
Половината от групата следваше средиземноморска диета, като в същото време включваше спомагателни промени в метода на живот, в това число рязане на към 600 калории дневно, прибавяне на умерени извършения (като бързо вървене или тренировки с леки сили) и приемане на професионална поддръжка за намаляване.
Другата половина следваше средиземноморска диета без ограничение на калориите, насоки за извършения или спомагателна поддръжка.
След шест години първата група има 31% по -нисък риск от развиване на диабет. Средно те също изгубиха 3,3 кг (около 7 килограма) и подрязаха 3,6 сантиметра (около 1,4 инча) от талията си.
„ Добавянето на надзор на калориите и физическата интензивност към средиземноморската диета предотвратява към трима от всеки 100 души да развият диабет. “
Контролната група загуби доста по -малко, единствено 0,6 кг (1,3 паунда) и съвсем няма смяна в размера на талията.
„ Най-добрата метод на живот за понижаване на риска от диабет е да отслабнете, като се придържате към здравословна, насочена към силата диета и увеличение на физическата интензивност “, съавторът Джорди Салас-Салвадо, лекар на науките, лекар на Фокс.
Докато средиземноморската диета не е единственият проект за хранене, който би могъл да помогне за попречване на диабет, той предлага „ извънредно резистентен, дълготраен вид за намаляване “, добави той.
Salas-Salvadó означи, че нито едно предходно изпитване не е оценило резултата от понижаване на калориите в подтекста на здрава, относително високомаслена диета.
dr. Марк Сийгъл, клиничен професор по медицина в медицински център NYU Langone и старши медицински анализатор на Fox News, не е взел участие в изследването, само че преди този момент е приказвал за резултатите на средиземноморската диета.
„ Алтернативата-наситени мазнини, соли и захари-не са здравословни и усилват риска от затлъстяване, високо кръвно налягане, диабет и рак, всички от които усилват рисковете за смъртността “, сподели той пред Fox News Digital.
евентуални ограничавания
Подходът на изследването за наблюдаване на диетата, физическата интензивност и загубата на тегло затруднява преценяването кой фактор е имал най-голямо въздействие, съгласно Salas-Salvadó.
; диабет Диети Средиземноморска диета затлъстяване 8/27/25 Толкова обичахме да се люлеехме толкоз доста, че създадохме клуб - само че не грозно...
топ концерти