Централата на НАСА публикува най-добрите си снимки от 2023 г.: Вижте зашеметяващите снимки
Снимка: foxnews.com
Fox News | 2024-01-04 | 20:11:05

През тази нова 2024 г. си струва да се насладите на много запомнящи се изображения от 2023 г. и да ги обмислите като начин за запомняне и празнувайте изключителни постижения и открития.

2023 г. беше голяма за НАСА, включително честването на 25 години от Международната космическа станция, изстрелването на Артемида II, донасянето на проби от астероиди към Земята и повече.

Тъй като технологията напредва всяка година, НАСА публикува своите най-запомнящи се изображения от изминалата година на всички неща във въздуха и космоса.

По-долу са някои от моментите заедно с очарователните детайли зад тях.

следващо Изображение 1 от 10

Ракетата Союз е изстреляна с астронавта от Експедиция 70 на НАСА Лорал О'Хара, както и космонавтите на Роскосмос Олег Кононенко и Николай Чуб, петък, септ. 15, 2023, на космодрума Байконур в Казахстан. (NASA/Bill Ingalls)

предишно следващо Изображение 2 от 10

Астронавтите на НАСА Кел Линдгрен, Джесика Уоткинс и Робърт Хайнс участват в STEM демонстрации с местни ученици в Мемориалната библиотека на Мартин Лутър Кинг младши, четвъртък, 30 март, 2023 г. във Вашингтон. Линдгрен, Уоткинс и Хайнс прекараха 170 дни в космоса като част от експедиции 67 и 68 на борда на Международната космическа станция. (НАСА/Кийгън Барбър)

предишно следващо Изображение 3 от 10

Образцовата капсула за връщане от OSIRIS на НАСА- Мисията REx се вижда малко след кацане в пустинята, неделя, 24 септември 2023 г., в полигона за тестове и обучение на Министерството на отбраната в Юта. Пробата е взета от астероида Бену през октомври 2020 г. от космическия кораб OSIRIS-REx на НАСА. (НАСА/Кийгън Барбър)

предишно следващо Изображение 4 от 10

Екипите за поддръжка работят около космическия кораб SpaceX Dragon Endurance малко след като той кацна с астронавтите на НАСА Никол Ман и Джош Касада, астронавта Коичи на Японската агенция за аерокосмически изследвания (JAXA). Ваката и космонавтът на Роскосмос Анна Кикина на борда в Мексиканския залив край бреговете на Тампа, Флорида, събота, 11 март 2023 г. Ман, Касада, Ваката и Кикина се завърнаха след 157 дни в космоса като част от експедиция 68 на борда на International Space гара. (NASA/Keegan Barber)

предишно следващо Изображение 5 от 10

Членове на екипа за полетни операции на космическия център Кенеди (KSC) се виждат да управляват хеликоптер, докато капсулата за връщане на пробата от мисията OSIRIS-REx на НАСА е на път в чистата стая, неделя, 24 септември 2023 г., малко след като капсулата кацна в тестовия и тренировъчен полигон на Министерството на отбраната на Юта. Пробата е взета от астероида Бену през октомври 2020 г. от космическия кораб OSIRIS-REx на НАСА. (NASA/Keegan Barber)

предишно следващо Изображение 6 от 10

Екипът на руските сили за търсене и възстановяване на всички терени (ATV) обядва и се подготвя за кацането на астронавта на Експедиция 69 на НАСА Франк Рубио, космонавтите на Роскосмос Дмитрий Петелин и Сергей Прокопиев, сряда, 27 септември 2023 г., извън Жезказган, Казахстан. Триото се завръща на Земята след 371 дни в космоса като членове на експедиции 68-69 на борда на Международната космическа станция. За Рубио неговата мисия е най-дългият единичен космически полет на американски астронавт в историята. (NASA/Bill Ingalls)

предишно следващо Изображение 7 от 10

Ракета Falcon Heavy на SpaceX с борда на космическия кораб Psyche се вижда, докато се изнася от съоръжението за хоризонтална интеграция в Launch Complex 39A, докато подготовката продължава за Мисия Psyche, вторник, 10 октомври 2023 г., в космическия център Кенеди на НАСА във Флорида. Космическият кораб Psyche на НАСА ще пътува до богат на метал астероид със същото име, обикалящ около Слънцето между Марс и Юпитер, за да проучи състава му. Космическият кораб също носи демонстрация на технологията Deep Space Optical Communications на агенцията, която ще тества лазерни комуникации отвъд Луната. (NASA/Aubrey Gemignani)

предишно следващо Изображение 8 от 10

Вижда се писмо от студент по време на среща с администратора на НАСА Бил Нелсън и министъра на образованието Мигел Кардона, преди меморандум за разбирателство (MOU) церемония по подписване, сряда, 24 май 2023 г., в сградата на централата на НАСА Мери У. Джаксън във Вашингтон. Меморандумът за разбирателство на НАСА и Министерството на образованието е насочен към укрепване на сътрудничеството между двете агенции, включително усилия за напредък в образованието в областта на STEM в цялата страна. (NASA/Keegan Barber)

предишно следващо Изображение 9 от 10

Ракетата Союз се вижда, след като е изнесена с влак до стартовата площадка на площадка 31, вторник, 12 септември 2023 г., на космодрума Байконур В Казахстан. Експедиция 70 Астронавтът на НАСА Лорал О'Хара, космонавтите на Роскосмос Олег Кононенко и Николай Чуб трябваше да излетят на борда на своя космически кораб Союз MS-24 на 15 септември. (НАСА/Бил Ингалс)

предишно изображение 10 от 10

Отляво надясно астронавтът на CSA (Канадската космическа агенция) Джеръми Хансен, плюс астронавтите на НАСА Рийд Уайзман, Виктор Глоувър и Кристина Хамок Кох участват в медийно събиране, сряда, 17 май 2023 г., пред канадското посолство във Вашингтон. Уайзман, Глоувър, Кох и Хансен, които ще летят около Луната на полетния тест на НАСА Artemis II, посетиха Вашингтон, за да обсъдят предстоящата мисия с членове на Конгреса и други. (НАСА/Кийгън Барбър)

.

Британи Каско е асистент в лайфстайл продукцията във Fox News Digital.

Източник: foxnews.com