Ултрапроцесирана храна, свързана с ранните признаци на болестта на Паркинсон, казва, че
Вижте всички тематики Връзка копирана! Следвайте
Храненето на към дузина порции ултрапроцесирана храна всеки ден може повече от удвояване на риска от развиване на заболяването на Паркинсон, съгласно ново изследване.
Единична порция в изследването беше 8 унции диета или подсладена със захар сода, един хот-дог, една филия пакетирана торта, елементарна супена лъжица кетчуп или 1 унция картофено чипс-типична дребна торбичка чипс е 1,5 унции.
Свързана публикация
„ Нашите проучвания демонстрират, че яденето на прекомерно доста модифицирана храна, като сладки газирани питиета и пакетирани закуски, може да форсира ранните признаци на заболяването на Паркинсон “, споделя старши създател на проучването д -р Ксианг Гао, бележит професор и декан на Института по хранене в университета Фудан в Шанхай, Китай, в изказване.
„ Проучването не наблюдава дали участниците са диагностицирани с Паркинсон по -късно “, споделя Ван Уамелен в изказване. „ Това сподели, че съществуването на повече от тези признаци допуска по -висок риск във времето. “
Проучването проучва годините на данните за здравето и диетата на близо 43 000 участници в изследването на медицинските сестри и следенето на здравните експерти, две изследвания в Съединените щати, които събират информация за здравното държание от десетилетия. Средната възраст на хората в изследването е била 48 и никоя е имала болест на Паркинсон при започване на проучването. Цялото самоотчетено това, което ядеха на всеки няколко години-ограничение на новото проучване, защото участниците може да не си спомнят тъкмо приемането на храната си.
Свързана публикация
Ултрапроцесираните храни, измерени от проучването, включват изкуствено или подсладени със захар напитки; подправки, сосове и спредове; опаковани сладки закуски или десерти; кисело мляко или десерти въз основата на млечни продукти; хлябове и зърнени култури; и опаковани пикантни закуски.
Проучването открива връзка сред ранните признаци на заболяването на Паркинсон и всички типове ултрапроцесирани храни, като се изключи самун и зърнени култури - констатация, която демонстрира съществена характерност измежду множеството класове ултрапроцесирани храни, които могат да обяснят резултатите, се споделя в изследването.
Една от аргументите могат да бъдат ултрапроцесирани храни нормално имат по -малко хранителни фибри, протеини и микроелементи - само че имат добавена захар, сол и наситени или трансмазнини, се споделя в изследването. Ултрапроцесираните храни също могат да повлияят на салдото на флората в червата, до момента в който добавките могат да усилят възпалението, свободните радикали и гибелта на невроните, се споделя в изследването.
„ С размер на извадката над 42 800 участници и дълъг интервал на следене до 26 години, това изследване се откроява освен със своята мощ, само че и поради методологичната си суровост “, написа създателите на съответна редакция, оповестена с изследването.
Редакцията е съавтор на д -р Николаос Скармас, доцент по клинична неврология в Колумбийския университет в Ню Йорк, и диетолог Мария Мараки, помощник по биология на спортната медицина и извършения в Националния и Каподистрийския университет в Атина, Гърция. Нито един от тях не е взел участие в новите проучвания.
„ Предотвратяването на невродегенеративни болести може да стартира на масата за вечеря “, написаха те. „ Прекомерната консумация на UPF освен е рисков фактор за метаболитни болести, само че може също по този начин да форсира невродегенеративните процеси и обвързваните с тях признаци. “
Ранните признаци се появяват години преди да понижи двигателната функция
В новото изследване, оповестено в сряда в списанието Neurology, откривателите разгледаха продромалния етап на заболяването на Паркинсон - ранни сигнали, които наподобяват години до десетилетия преди треморите, твърдите мускули, бавната походка и измененията в стойката, които са отличителни признаци на Паркинсон.
Изключително извънредно разстройство на съня, при което хората могат да се движат по време на REM, или стадият на бързо придвижване на очите на съня, също е основен ранен знак, съгласно проучването. Тялото нормално е парализирано по време на REM сън, тъй че не може да стане и да извършва никакви сънища.
Проучването откри, че хората, които са яли към 11 порции дневно на ултрапроцесирана храна-в съпоставяне с хора, които са яли единствено три-имат 2,5 пъти по-голяма възможност да проявят три или повече от ранните признаци на Паркинсон.
Свързана публикация
В допълнение, яденето на повече ултрапроцесирани храни е обвързано с нараснал риск от съвсем всички признаци, с изключение на запек, съгласно изследването. Тази констатация важи даже откакто откривателите регистрират други фактори, като възраст, физическа интензивност и тютюнопушене, които могат да повлияят на резултатите.
„ Изборът на по -малко модифицирани храни и повече цели, питателните храни могат да бъдат добра тактика за поддържане на здравето на мозъка. “