Световни новини без цензура!

Веганска Диета Новини

Веганска диета срещу диета, базирана на месо: Еднояйчните близнаци следваха различни планове за хранене, ето какво се случи
Yahoo News
2024-01-14 | 15:18:23
Веганска диета срещу диета, базирана на месо: Еднояйчните близнаци следваха различни планове за хранене, ето какво се случи

Докато еднояйчните близнаци споделят значително количество ДНК, те могат да доведат до много различни здравни резултати за тях.През март 2022 г. 22 групи еднояйчни възрастни ...

Още патладжан, моля! Показано е, че женското сексуално желание нараства до 380% след преминаване към веганска диета – проучване
New York Post
2024-01-05 | 23:55:35
Още патладжан, моля! Показано е, че женското сексуално желание нараства до 380% след преминаване към веганска диета – проучване

Тя ще яде патладжана. Жените, които преминават към веганска диета, виждат повишаване на либидото си с до 383%, установиха изследователи от Станфордския университет. Бързите открития ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!