Ново австралийско проучване установи, че пиенето само на една консерва от диетична сода на ден може да повиши риска от развитие на диабет тип 2 ...
Ако сте типът човек, който да отвори диета за безалкохолна напитка в 15:00. Когато търсите пикап без калориите, ново проучване казва, че този ежедневен навик ...
© Всички права запазени!