Световни новини без цензура!

Костите Проучване Новини

Витамин D и калций може да не поддържат здравето на костите толкова, колкото се смяташе: проучване
Global News
2026-06-04 | 19:56:52
Витамин D и калций може да не поддържат здравето на костите толкова, колкото се смяташе: проучване

Наскоро публикувано проучване от British Medical Journal (BMJ) хвърля съмнение върху дългогодишното убеждение, че приемът на калций и витамин D може да помогне за предотвратяване ...

Дино-приятел! Свързването с динозаври буквално смазваше костите: проучване
New York Post
2026-01-17 | 15:34:14
Дино-приятел! Свързването с динозаври буквално смазваше костите: проучване

Динозаврите харесваха грубостта – и вкаменелостите, които оставиха, го доказват. Най-добрите палеонтолози са открили, че чифтосването между някои видове праисторически гиганти е било толкова жестоко, ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!