Световни новини без цензура!

Повече Вино Новини

Какво да направите, когато притежавате повече вино, отколкото някога ще изпиете
Financial Times
2026-03-14 | 09:01:42
Какво да направите, когато притежавате повече вино, отколкото някога ще изпиете

След това €69 на месец. Пълен цифров достъп до качествена FT журналистика на всяко устройство. Отменете или променете плана си по всяко време по време ...

Пиенето на бяло вино и яденето на повече плодове може да намали риска от сърдечен арест - проучване
Sky News
2025-04-29 | 09:00:43
Пиенето на бяло вино и яденето на повече плодове може да намали риска от сърдечен арест - проучване

Те откриха по -голяма консумация на шампанско или бяло вино, повече плодове, поддържане на положително настроение, оставайки здравословно тегло и поддържане на кръвно налягане под ...

Китай отменя санкциите за австралийското вино след повече от три опустошителни години
CNN News
2024-03-28 | 09:51:11
Китай отменя санкциите за австралийското вино след повече от три опустошителни години

Китай обяви, че премахва наказателните мита върху австралийските вина повече от три години след налагането на санкции, които опустошиха индустрията и бяха основна точка на ...

Фестивалът на леденото вино в Ниагара приветства повече от 30 оператори на събитието през 2024 г.
Global News
2024-01-10 | 01:05:48
Фестивалът на леденото вино в Ниагара приветства повече от 30 оператори на събитието през 2024 г.

Гледката на висящи мрежи е обичайна гледка тази седмица в целия регион на Ниагара, тъй като много лозя се подготвят да отпразнуват годишния сезон на ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!