Световни новини без цензура!

Чрез Консумация Новини

Рискът от Алцхаймер намалява чрез консумация на повече от една обикновена храна, предполага проучване
Fox News
2026-05-08 | 13:08:13
Рискът от Алцхаймер намалява чрез консумация на повече от една обикновена храна, предполага проучване

Ново проучване разкри връзка между консумацията на яйца и намаления риск от болестта на Алцхаймер.Изследването от Калифорнийския университет Лома Линда, публикувано в Journal of Nutrition, ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!