Жените вегани са изложени на по-висок риск от развитие на животозастрашаваща прееклампсия и раждане на бебета с поднормено тегло, установи ново проучване. Изследване на университета ...
Храната наистина е лекарство, поне според нови изследвания. Проучване, публикувано тази седмица от The American Journal of Clinical Nutrition, установи, че консумацията на протеини - ...