Световни новини без цензура!

Тегло Има Новини

Кели Озбърн има отговор на NSFW на онези, които коментират драматичната й загуба на тегло
CNN News
2025-12-11 | 16:20:13
Кели Озбърн има отговор на NSFW на онези, които коментират драматичната й загуба на тегло

Вижте всички теми Връзката е копирана! Следвайте Кели Озбърн е видяла многото коментари за това колко слаба изглежда тези дни и не е доволна от ...

За първи път има повече деца в света, които са затлъстели, отколкото с наднормено тегло
Fox News
2025-09-13 | 00:00:43
За първи път има повече деца в света, които са затлъстели, отколкото с наднормено тегло

За първи път в историята повече деца са със затлъстяване, отколкото с наднормено тегло, смяна на УНИЦЕФ казва, че излага милиони деца в риск от ...

`Следващият Ozempic` има за цел да достави 30% загуба на тегло с по-малко странични ефекти
Fox News
2025-09-08 | 13:10:35
`Следващият Ozempic` има за цел да достави 30% загуба на тегло с по-малко странични ефекти

Изследователите смятат, че могат да имат следващата, по-добра версия на Ozempic в произведенията. В университета Tufts учени са разработили нов лекарство, което има за цел ...

Съпругата на Jelly Roll Бъни Xo има болезнена реакция на 200-килограмовата си загуба на тегло
Celebrity News
2025-08-19 | 05:01:05
Съпругата на Jelly Roll Бъни Xo има болезнена реакция на 200-килограмовата си загуба на тегло

Съпругата на Jelly Roll Бъни Xo дразни съпруга си-която е загубила 200 килограма през последните две години-като го омагьосваше срещу стена във флиртуващ видеоклип Tiktok.  ...

Mikayla Nogueira, като се има предвид работата на цици за
Celebrity News
2025-07-31 | 23:02:05
Mikayla Nogueira, като се има предвид работата на цици за "сагирани палачинки" гърди след 60-килограмова загуба на тегло

tiktoker mikayla nogueira-която загуби 60 килограма, след като промени диетата и начина си на живот-разкри, че обмисля работа с цици, тъй като гърдите й са ...

Има по-малка вероятност да сте с наднормено тегло, ако ядете 3 порции от това ястие дневно: проучване
New York Post
2024-01-31 | 23:11:50
Има по-малка вероятност да сте с наднормено тегло, ако ядете 3 порции от това ястие дневно: проучване

Кимчи може да е тайната за по-малката талия. Ново проучване, представено за преглед на BMJ Open, установи, че традиционното корейско ястие, приготвено от ферментирали зеленчуци, ...

Леко наднорменото тегло има изненадващи ползи за здравето за тази група хора: доклад
New York Post
2023-12-16 | 00:45:04
Леко наднорменото тегло има изненадващи ползи за здравето за тази група хора: доклад

Възрастните на 65 и повече години не трябва да се притесняват, че носят няколко излишни килограма, според британски медицински експерти. Доклад с насоки от Британската ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!