Световни новини без цензура!

Живота Проучването Новини

Псилоцибиновото съединение може да забави стареенето и да удължи живота си, проучването предполага
NDTV News
2025-07-24 | 17:49:24
Псилоцибиновото съединение може да забави стареенето и да удължи живота си, проучването предполага

изследователите от университета Емори са открили, че псилоцинът, химикал, произведен, когато се консумира Psilocybin, активната съставка в психеделичните гъби, може да се консумира, може да ...

Извънземната среда на най-голямата луна на Сатурн може да подкрепи градивните елементи на живота, проучването предполага
NDTV News
2025-07-16 | 20:11:15
Извънземната среда на най-голямата луна на Сатурн може да подкрепи градивните елементи на живота, проучването предполага

НАСА разкри, че клетъчните отделения, известни като везикули, могат да се образуват естествено в езерата на лунния титан на Сатурн. Езерата на най -голямата луна ...

Здравните вреди, свързани с живота близо до силно замърсени с микропластични брегови линии, проучването открива
CNN News
2025-06-18 | 11:10:25
Здравните вреди, свързани с живота близо до силно замърсени с микропластични брегови линии, проучването открива

Вижте всички теми Връзка копирана! Следвайте Регистрирайте се за живота на CNN, но по -зелен бюлетин. . Животът в близост до силно микропластично замърсени води ...

Упражнението удължава живота за хора с рак, проучването показва
New York Times
2025-06-01 | 15:01:03
Упражнението удължава живота за хора с рак, проучването показва

първото по рода си проучване добавя мощни нови доказателства за изследване, показващи, че упражненията подобряват оцеляването на рака. Проучването, рандомизирано проучване, което е контролирано от ...

Тези ултрапреработени храни могат да съкратят живота ви, казва проучването
CNN News
2024-07-27 | 11:21:00
Тези ултрапреработени храни могат да съкратят живота ви, казва проучването

Яденето на по-високи нива на ултрапреработена храна може да съкрати продължителността на живота с повече от 10%, според ново, непубликувано проучване на над 500 000 ...

Яденето на най-доброто за планетата може да удължи живота ви, казва проучването
CNN News
2024-06-10 | 13:20:56
Яденето на най-доброто за планетата може да удължи живота ви, казва проучването

Регистрирайте се за Яжте, но по-добре на CNN: Средиземноморски стил. . Стриктното спазване на щадяща планетата диета с предимно плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни намалява риска ...

Работният ви график ще навреди ли на здравето ви по-късно в живота? Проучването предлага улики
CNN News
2024-04-03 | 20:31:15
Работният ви график ще навреди ли на здравето ви по-късно в живота? Проучването предлага улики

Регистрирайте се за серията бюлетини Adulthood, But Better на CNN. . Непосредствените недостатъци на непостоянния работен график са ясни: може да сте уморени през цялото ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!