Световни новини без цензура!

Храна Проучване Новини

Рискът от Алцхаймер намалява чрез консумация на повече от една обикновена храна, предполага проучване
Fox News
2026-05-08 | 13:08:13
Рискът от Алцхаймер намалява чрез консумация на повече от една обикновена храна, предполага проучване

Ново проучване разкри връзка между консумацията на яйца и намаления риск от болестта на Алцхаймер.Изследването от Калифорнийския университет Лома Линда, публикувано в Journal of Nutrition, ...

Gen Z, Милениалите са по-склонни да пътуват за храна, отколкото по-старите поколения: проучване
New York Post
2025-11-25 | 19:55:53
Gen Z, Милениалите са по-склонни да пътуват за храна, отколкото по-старите поколения: проучване

Според ново изследване една пета от американците са планирали пътуване единствено заради храната. Това беше разкрито в проучване сред 2000 американци от общото население, което ...

Обикновената опаковка за храна пуска микропластици във вашата храна и напитки, проучване открива
NDTV News
2025-07-03 | 16:04:35
Обикновената опаковка за храна пуска микропластици във вашата храна и напитки, проучване открива

Скорошно проучване установи, че микро- и нанопластиците навлизат в телата ни от обикновени опаковки за храна, които използваме почти ежедневно. Пластмасовите бутилки, пластмасовите дъски за ...

Микропластиката, хвърлена от опаковката на храните, замърсява нашата храна и напитки, находки за проучване
CNN News
2025-06-24 | 11:10:35
Микропластиката, хвърлена от опаковката на храните, замърсява нашата храна и напитки, находки за проучване

Вижте всички теми Връзка копирана! Следвайте Изтръпването на пластмасовата обвивка от месото или предварително опакованите плодове и зеленчуци, които сте закупили в хранителния магазин, може ...

Шансът ви за ранна смърт се издига с всяка ухапване от ултрапроцесирана храна, проучване казва
CNN News
2025-04-28 | 06:30:15
Шансът ви за ранна смърт се издига с всяка ухапване от ултрапроцесирана храна, проучване казва

Регистрирайте се за CNN's Eat, но по -добре: Средиземноморски стил. . Докато добавяте още ултрапроцесирани храни към диетата си, рискът от преждевременна смърт от всяка причина ...

Пациентите с Алцхаймер могат да помогнат за облекчаване на симптомите, като ядат тази храна: проучване
New York Post
2024-06-07 | 16:56:05
Пациентите с Алцхаймер могат да помогнат за облекчаване на симптомите, като ядат тази храна: проучване

Наровете следващата храна за мозъка ли са? Връзката между диетата и деменцията е добре документирана и сега изследователи от Университета на Копенхаген и Националния институт по ...

Ултра преработената храна е свързана с по-висок риск от ранна смърт, установява проучване. Какво да избягвате
Global News
2024-05-08 | 00:36:10
Ултра преработената храна е свързана с по-висок риск от ранна смърт, установява проучване. Какво да избягвате

Според ново проучване ултрапреработените храни, като готово за консумация месо, газирани напитки, сладолед и сладки зърнени закуски, са свързани с по-висок риск от ранна смърт.Изследване, ...

Средиземноморската основна храна може да намали риска от смърт от деменция, установи проучване
CNN News
2024-05-06 | 21:30:14
Средиземноморската основна храна може да намали риска от смърт от деменция, установи проучване

Регистрирайте се за Яжте, но по-добре на CNN: Средиземноморски стил. . Една супена лъжица зехтин дневно може да намали риска от смърт от деменция, според ...

Изключително преработената храна е свързана с по-висок риск от лошо психично здраве и смърт, установява проучване
Breaking News
2024-02-29 | 10:57:18
Изключително преработената храна е свързана с по-висок риск от лошо психично здраве и смърт, установява проучване

Яденето на много ултра преработени храни (UPF) като сладки зърнени закуски, готови храни и газирани напитки е свързано с лошо умствено състояние здраве и по-голям ...

Близо 60% от канадците дават приоритет на отстъпките за храна с изтичащ срок на годност, сочи проучване
Global News
2024-02-21 | 22:07:49
Близо 60% от канадците дават приоритет на отстъпките за храна с изтичащ срок на годност, сочи проучване

Според скорошно проучване разходите за храна в цяла Канада превръщат купувачите в магазини и търсещи сделки.Проучването, което беше проведено от университета Далхаузи в Халифакс установи, ...

Пакетчета чай, храна за вкъщи и хот-дог, свързани с високи нива на вечни химикали, установи американско проучване
Euro News
2024-02-20 | 19:21:07
Пакетчета чай, храна за вкъщи и хот-дог, свързани с високи нива на вечни химикали, установи американско проучване

Изследователите вярват, че това е първото проучване, което изследва как диетите на хората са свързани с нивата на вечни химикали в кръвта им с течение ...

Възрастните американци ядат допълнително храна всеки ден – в нездравословна храна, открива ново проучване
New York Post
2023-12-17 | 09:44:06
Възрастните американци ядат допълнително храна всеки ден – в нездравословна храна, открива ново проучване

Имате боклуци? Възрастните американци имат средно четири хранения на ден, като едното се състои изцяло от нежелана храна. Изследователи от Държавния университет в Охайо откриха, ...

Черната смърт може да е причината, поради която не можем да спрем да ядем нездравословна храна — ново проучване
New York Post
2023-12-16 | 23:55:33
Черната смърт може да е причината, поради която не можем да спрем да ядем нездравословна храна — ново проучване

Промените в диетата и хигиената, на които хората са претърпели в резултат на Черната чума, може да са причината, поради която хората толкова обичат нездравословна ...

Дали готвенето е тайната съставка за живот без стрес? Проучване разкрива колко се обръщат към удобната храна
New York Post
2023-12-13 | 02:00:37
Дали готвенето е тайната съставка за живот без стрес? Проучване разкрива колко се обръщат към удобната храна

Седем от 10 американци смятат готвенето и храненето за шестия „език на любовта“. Проучването сред 2000 американци, които готвят редовно, разкри, че 80% използват храната ...

Топ новини

WorldNews

© Всички права запазени!