Вижте всички теми Връзката е копирана! Следвайте Движете се повече. Седи по-малко. В продължение на много години това е прието ръководство за хора, които искат ...
Вижте всички теми Връзката е копирана! Следвайте Притеснението за пари и храна може да състари сърцето дори по-бързо от традиционните рискови фактори за сърдечно-съдови заболявания, ...
Виза за САЩ: Нова директива от администрацията на Тръмп инструктира консулските служители на САЩ да проучват дългосрочните здравни нужди на хората, кандидатстващи за визи, по-внимателно ...
приблизително 39 милиона американци страдат от състояние, което може да означава големи здравословни проблеми, но много от тях нямат представа, че са го получили. Въпреки ...
Вижте всички теми Връзка копирана! Следвайте За Хенри Кокбърн началото на шизофренията се чувстваше като чист здрав разум. Беше февруари 2002 г., а 20-годишният студент ...
Вижте всички теми Връзка копирана! Следвайте без лекарства или операция при хора на средна възраст е свързана със значителни дългосрочни ползи за здравето, заяви авторът ...
бързо четене Резюме е генериран от AI, прегледано Newsroom. Много хора работят късно, често жертват съня за производителност. Проучване от университета Uppsala свързва липсата на ...
Енергийните напитки придобиха огромна популярност, особено сред младото население. Тези безалкохолни напитки са предназначени да засилят вашата енергия, бдителност и концентрация. Те също могат да ...
Млада жена от Париж твърди, че Chatgpt е успяла да открие симптомите на рака си в кръвта близо година, преди медицинските специалисти да успеят. Този ...
соевото мляко може да има големи ползи за здравето на сърцето, според ново проучване. Изследване от Университета в Торонто установи, че пиенето на соево мляко ...
фармацевтична гигантска AstraZeneca, която разработи инструмента за изкуствен интелект, заяви, че ще ускори развитието на по -ефективни и насочени лечения. Но също така предоставя данните ...
Скорошно проучване установи, че хората, които спят повече часове през уикендите, са с до 20% по-малко вероятно да развият сърдечни заболявания в сравнение с тези, ...
Хората, които „наваксват“ пропуснатия сън през уикендите, потенциално могат да намалят риска от сърдечни заболявания с до 20%, проучване предполага.Данни от повече от 90 000 ...
Регистрирайте се за Яжте, но по-добре на CNN: Средиземноморски стил. . Изяждането на още няколко ябълки (и цветчета броколи, краставици, банани или зелен фасул) наистина може ...
ОДОБРЕНИЕ НА ЛЕКАРИТЕ – Двама лекари обясняват защо решението на президента Байдън да се откаже от изборите през 2024 г. може да е било най-доброто ...
Той каза, че разследването е съсредоточено около анестезиолог, който е поставил интравенозна анестезия и е използвал „неприемливи практики за контрол на инфекциите, които излагат пациентите ...
Федералните здравни служители разследват възможна смърт и десетки заболявания, свързани с изтеглените „микродозирани“ бонбони, обогатени с химикал, открит в гъбите и продавани онлайн и във ...
Изследователи от университета в Кеймбридж казват, че тяхното откритие на "нови правила на имунната система" може да подобри лечението на възпалителни заболявания като множествена склероза ...
Робин Алдерман е изправена пред агонизираща реалност: генната терапия може да излекува редкия, наследствен имунен дефицит на нейния син Камдън. Но това не е достъпно ...
"текст" data-component-name="редакторска бележка" class="editor-note inline-placeholder" data-article-gutter="true"> Регистрирайте се за поредицата от бюлетини Fitness, But Better на CNN. . Общоизвестно е, че упражненията са полезни за ...
-component-name="редакторска бележка" class="editor-note inline-placeholder" data-article-gutter="true"> Регистрирайте се за научния бюлетин на Wonder Theory на CNN. . Гробарка, превърнала се в академик, Александра Мортън-Хейуърд се интересува ...
Диета, богата на протеини - особено растителни протеини - може да поддържа жените по-здрави с напредването на възрастта, показва ново проучване.При анализ на данни от ...
Японски учени са идентифицирали протеин, който може да играе ключова роля в поддържането на две субклетъчни структури, свързани със стареенето и болестите. Изследователите са идентифицирали ...
Тази история обсъжда самоубийството. Ако вие или някой, когото познавате, имате мисли за самоубийство, моля, свържете се с линията за самоубийства и кризи на 988 или ...
Популярните добавки от сок от цвекло понижават кръвното налягане и подобряват фитнеса при хора със сериозни белодробни заболявания, установи ново проучване. Страдащите от хронична обструктивна ...